duminică, 2 noiembrie 2008

try_2

[Type: Microsoft Word 97-2003 Document


Location: D:\My Documents-vechiul laptop\My Documents\textenoi


Created: 18 septembrie 2007 23:44:00]


M-am trezit intr-o zi la sheriff’s din motive de foame.

Dincolo de faptul ca e cam slinos, ei au salata si e ieftina,

nu ca la kfc unde poti sa scoti oricand o mitraliera si sa-i rezolvi pe toti

numai daca ti-ai luat o singura data o

salata de cruditati cu pui si parmezan.

La sheriff’s poti sa-ti inghesui tu in caserola cat si ce vrei. Cat poftesti.

Poti sa-ti alegi si sa-ti faci singur salata.

Daca stai sa mananci acolo trebuie insa sa treci prin furcile iadului.

Intr-o zi am stat langa un tip si doua femei dintre care una

Blonda

Tocmai divortase, si era cu lacrima in ochi, in timp ce domnul si prietena o

Convingeau ca asta e

Pamantul si bunurile oricum o sa-i ramana lui.

LUI!

Apoi domnul insista sa mearga acasa, o tura, sa stea un pic si apoi sa plece,

doamna mai responsabila mai prietena refuza probabil ca stia ea ce stia.

Domnul era maro la fatza ca scoarta copacilor. Probabil ca avea matreatza.

Un guler de panzuca gri, imbibata in transpiratia de la gat,

pe care stau prinse apoi gogoloaiele acelea

mici si negre de jeg, care se fac cand ti se exfoliaza pielea.

Nu mancati la sherrif’s. Vi se va face gura de metal, si nu veti mai avea chef de viatza

In alta zi, doua doamne cu un pusti. Ele la o vorba, pustiul fiul uneia din ele, asista fortat cumva la intalnirea in orash a doua pizde la circa 40 de ani

Care vorbesc de avere. De bani, de shuste. Fiecare cu meniul in fatza.

Nu mai ai chef de viatza clar dupa ce mananci la sherrifs.

Mai degraba te plimbi si mananci pe strada, in praf. Mai degraba orice.

Mai degraba mai treci pe acasa sau chiar faci gestul

GESTUL

De a-ti cumpara singura sau singur mancare.

E o experienta. Cand imi gatesc singura, se termina totul in 15 minute.

Ingrediente, condimente, ulei, tot ce trebe, si pe parcurs si strangi vasele

Pe care le-ai folosit intre timp si apoi

Farfuria lina si tot felul de mirosuri,

itzi vine sa te premiezi. Eficient garantat si pana la urma

home made,

home made e cel mai important.

Cel mai sanatos. Orice ai face home e home.

Scoala m-a invatat asta.

Cand ajungeam cu taxiul e la 3 sau 4 dimineatza

Si pierdeam notziunea de casa,

si apoi in scurtele clipe cand puteam sa dorm fara sa am onoarea unor vise erotice

cu profesorii mei

si erotic inseamna erotic hard erotic BDSM erotic

educatie prin activitate, prin actziune, prin actziuni si momente regizorale

(care sunt tema si conflicul unui moment in care profii mei ishi fut studentzii

drept in creier? *)

in scurtele clipe deci

LIPSITE

De vise

Prindeam un ushor miros de statut emanand din perna si atunci simteam

Pentru cateva secunde ca am ajuns acasa.

Acum lucrurile s-au schimbat, am terminat scoala

Imi spal lucrurile in general la timp.

Revenind la obiceiul mancarii,

eu cred ca e ceva in aer. Am vazut prieteni certandu-se si mai mult

prieteni innebunind de la mancare.

Cuvantul stomac capata o importanta asha mare pentru ei

In unele momente incat

Sensul lui

Al cuvantului

STOMAC

Sfida tot

Orice altceva

Orice s-a construit intre timp. Stomac, si ochii lucesc dintro data

Intr-un mod cu totul necunoscut iar tu

Strangi tigara intre degete intr-o miscare de o secunda

O secunda de surprindere inainte de

Momentul imediat urmator cand

Coltzii moi ai prietenului se infig in gat

Si

STOMACUL

Lui se umple de sangele tau caldut.

Stingi tigara buimac si incerci sa urmaresti.

Nu e nimic de urmarit. Prietenului tau ii era foame, deci

Te mananca.

Da-le oamenilor de mancare si vor fi fericiti.

Sa mananci seamana si cu sa futi.

Asa cred ca mananca si doamna Raicu

E o profa tot de la UNATC

Cumva senzuala

Zicea intr-o zi ca era nebunie in turneu in egipt

Erau barbati numai unul si unul te duci acolo

Sa futzi nu gluma

Asta prin anul doi pana sa ne spuna ca nu prea are chef de cursuri.

Daca femeia vrea sa futa, sa futa.

Tot asha si cum domnul sandu o fute pe smaranda, studenta lui.

Si tot asha cum doamne iarta-ma

Fantoma doamnei berlogea probabil face orgii in sala brotac

De una singura si sigur se super distreaza. Ce am invatat eu util si frumos la

Facultate?

Ca nu e bine sa dai la facultate.

Dar nu e bine sa torni

Ce esti de la securitate?

Daca ne-ar turna si pe noi doamna petruta de la camin?

Ca am stat cum am stat in camere?

Unde s-ar mai duce cadourile mamelor noastre care vor sa ne invete

Ca in viatza

Trebuie sa mai si sugem pula?

Sunt cateva mame care tin mortis sa faca asta.

Probabil ca vor sa faca si scheme.

Ar trebui sa faca un curs ceva mai organizat.

Mai intai trebuie sa ii sugi pula lui zamfirescu,

apoi lui colceag- sau invers, vezi tu.

Nu uita de portar. Portarii si secretarele sunt persoanele

Cele mai de baza intr-o institutie a statului.

Sa nu uitam si de becky catezeaua.

Cand venim la examen ei sa ii dam un cuni

Mic

Prin blanitza ei pizdos-aurie.

Ca si ea e pizda in scoala asta.

Mda.

Deci mami... ma urmareshti?

Apoi cand te cheama la castinguri, la job, la reclame...

Sa te duci mama...

Si sa ma dau cu lubrifiant pe tot trupul meu de tanar actor.

Si sa cant in gand

Perinitza

Si sa danztui pe mesele lor

Albe ca smaltzul.

Albe ca cei mai sanatoshi dintzi.

Daca vrei sa stii, mami, totzi itzi urmam sfaturile.

Tuturor ne place sa sugem pula.

Eu m-am angajat la mediapro, de exemplu.

De multe ori, sedintele la care merg sunt niste mici orgii

Secrete.

BDSM si vomiting la greu. Suntem numai pizde acolo,

numai una si una. Dar colegele mele de servici

imi sunt drage, a se nota ca suntem cu toatele niste pizde

foarte simpatice si foarte deschise la toate sugestiile

producatorilor.

Producatorul e seful tau.

Cu el semnezi contract. El te-a facut el te fute.

Problema e ca acolo sunt mai multi si ca cel mai batran

E cam prea carunt pentru tinerele aspiratzii ale unor

Pizde scriitoare sub 25 de ani.

Sau mai stii?

Despre mine?

Despre mine nu am mai scris de vreo 5 ani. Mi se intampla lucruri obisnuite.

Fac proiecte, alerg, ma indragostesc, merg cu RATB-ul...

Nu?

Cam asta e. mai fac un plan, mai o ieshire din tzara, mai o bere,

poate la anul un master

dupa aia na la un moment dat un copilash ceva...

ca orice om. Asta e planul meu de viatza.

Si sa lucrez. Evident, sa lucrez cat mai mult, tot felul de proiecte.

Si muia o iau gratis in general. Lumea zice ca oricum sunt prea buna

Dar oricum nu prea am ce sa fac. Situandu-ma in acest paradox al bunatatii mele

Nu am cum sa dau inapoi, si atunci inghit.

Uneori sunt atat de furioasa incat le-as zdrobi fatza tuturor prietenilor mei.

Am inceput sa iau vitamax ca sa scap de momentele de furie.

Sau sa fumez mai des. Nu-mi iese tot timpul. Am un Ipod care ma mai scoate din cacat.

Uneori imi imaginez cum ar fi sa ii lovesc pe bune. N-am facut asta niciodata.

Sunt sigura ca mai ales crema anticelulitica, ceaiul de tei

Si demachiantul garnier imi vor duce viatza pe o pista mult mai buna.

Cam o data la doua zile imi frec pizda ca si cum ar fi a altcuiva.

Ma gandesc paradoxal ca oricum nimeni in afara de mine nu are cum

Sa-mi dea o placere mai mare.

Nu stiu daca am acelasi raport si cu visele mele, daca vreodata altcineva

In afara de mine o sa ajunga sa viseze aceleasi vise.

Oricum daca mai apuc 40 vreau s-o ard in toga alba undeva in tibet

In pistria si sa scriu cartea vietzii si sper sa nu semene cu o voma

Existentialista plina de cacat.

Planurile pe care mi le fac acum ca am terminat facultatea sunt

Majoritatea de un egoism uimitor. Vreau sa uit de ceilalti

Sa ma feresc de ei sa uit de ei si sa plec cat mai repede cat

Mai departe. Sa nu mai am nici o legatura eu cu amintirile mele. Oricum imi

Colectionez singura nume diferite. Aici e bine s-o arzi schizofren lumea apreciaza asta.

Sa-i arati fiecaruia doar cate o parte din tine

Inseamna ca eshti baiat deshtept. F. de exemplu asha face.

Zice ca acum stie sa vorbeasca cu orice om. De cateva saptamani il urasc

Pe F. S-a transformat intr-un dinozaur si

Doar ceva foarte indepartat ma face sa ii suport privirea neagra

Si plina de ura.

In anul intai era minunat. Acum s-a stins si vrea sa faca afaceri.

Vrea si el sa se scoata.

Aici nu rezisti daca nu ai nash, mi-a spus intr-o seara

Cand ma ducea cu masina acasa, cu masina lui noua.

Toata lumea te admira si toata lumea s-ar fi urcat pe corabia ta, fifi,

daca tu ai fi condus in continuare corabia nebunilor.

acum nu. Acum vrei un yacht. Acum vrei sa inoti de performantza intr-o

piscina plina de bashini. Acum te uiti la noi si vezi dolari, fifi

asa cum noi ne uitam la tine si vedem

niste ochi negri plini de ura.

Eu tineam la tine foarte mult

Pe vremuri.

*- excluzand domnul mandea, pentru care pastrez respect nelimitat, totzi au intrat mai devreme sau mai tarziu in panoul erotic

Niciun comentariu: