duminică, 2 noiembrie 2008

prostii2

[Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Location: D:\My Documents-vechiul laptop\My Documents\texteteatrunoi

Created: 6 ianuarie 2006 18:42:00]


Te masturbezi?

Da.

Des?

Cand am chef.

Imagineaza-ti asta, te rog, imagineaza-ti asta: o seara ploioasa, umeda, si un apartament in care nu exista decat o patura imensa, mitoasa, caramizie. Asculta-ma! O patura mitoasa si caramizie. Langa ea, o cana fierbinte cu ceai de tei. Te descalti, te asezi in genunchi pe patura, si simti cu talpile perna. Afara ploua. Te uiti la fereastra si iti tii palmele pe cana. Te-ai masturbat?

Nu.

De ce?

Nu-mi place ceaiul de tei.

Bine, atunci… Nu stiu. Vrei sa ne uitam la televizor?

Nu.

Am un film misto pe cd. O combinatie misto de mai multe chestii.

Nu prea am chef…

Stii ce am patit azi dimineata?

Nu vrei sa taci putin?

De ce?

Ploua afara.

--

Dar atunci ploua altfel. Cu totul altfel decat mi-am imaginat vreodata o ploaie. Eu nu sunt prea atenta la evenimentele din jur. Sunt atenta la sentimentele mele, si asta imi ocupa destul timp.

--

Esti singur?

O sa mai vina cineva in juma de ora.

Dar acum esti singur, nu?

Nu vrei sa ne vedem maine?

Cine mai vine la tine?

Un baiat.

Il cunosc?

Pleaca, te rog.

Plec doar daca imi spui cine e.

Nu-l cunosti. Un baiat.

--

Bun, atunci m-am dus in club. Daca la prietenul meu venea un baiat pe care nu-l cunosc si din cauza caruia mi-a zis sa plec, atunci m-am dus in club.

--

Taree!

Uite, il vezi pe ala? Uite, uite, zi-mi, il vezi pe ala?

Pe ala?

Nu, pe ala!

Pe ala, da!

Nu, pe ala! Il vezi? Il vezi?

Da…

Nu e el!

Dar cine e?

Nu stiu, nu stiu. Lasa-ma-n pace!

Esti beata?

Ma ducla el.

Esti beata.

Ma duc sa-I cer un foc. Daca e strin, il aduc aici. Sa nu pleci, da?

Esti beata!!

Bai, sa nu pleci!!!

--

Mama era beata, asa ca m-am dus in alt club si am lasat-o cu strainii ei; imi facea scarba cand era beata, asa ca m-am dus in alta parte, ceva dark stuff.

--

Asculta, manacti-as… opa, ce gagici au venit!!

Aici m-am gandit sa raman mai mult

Ce de gagici, mai!

Sunt numai una.

E numai una pe pamant si mandra in toate cele…

(Parea misto, imi recitau eminescu…)

Hai, stai cu noi.

Ce faceti, baieti?

Uite, ne certam din cauza lui prostu asta.

De ce ii spui prost? Poate se supara.

Lasa ca nu se supara. Trebuie sa stie si el cine e seful, nu? Si voi, cum va cheama?

Sunt o singura tipa. O tipa, intelegi? Numai una.

A, o tipa. Bine, mai smecherie. Eu sunt marius. Marius Marius. Asta sunt eu.

Si el?

Cum te cheama, mai? Zi-le domnisoarelor cum te cheama…

Eu… eu n-am numeee (hohot destul de sinistru). N-am nume!! Nume!!

Chiar nu are?

Da-l in ma-sa de mincinos.

Hai ca-ti dau eu un nume.

Imi dai tu un nume?

Da.

O sa-l pierd si pe asta. O sa-l pierd si pe astaaa… O sa mi-l fure el.

Fuck. Fuck. Fuck.

Ce e?

Politia.

Unde?

Lumina! Inchide lumina, bai muistule!!

Lumina!

Lumina!!!

--

Buna dimineata, Nadja. Ti-am facut micul dejun.

Buna, mama. Iarta-ma ca am intarziat. Ce ai facut cu strainul ala?

Nu era strain. Era vecinul de langa piata. De asta mi se parea cunoscut.

A, inteleg.

Ti-am facut niste omleta.

Am mancat, multumesc.

Unde?

Am fost la niste prieteni.

As vrea sa ii cunosc si eu pe prietenii astia ai tai.

O sa-i aduc aici ca sa-I cunosti.

Nu mananci?

Nu, mi-e somn. Ma duc sa ma intind. Mi-e somn. Mi-e somn.

--

Tipii aia erau fun, mult mai fun decat prietenul meu, cu care ma plictiseam. Am stat foarte mult pana sa recunosc adevarul, dar asta era adevarul.

--

Cu tine ma plictisesc.

De ce vorbesti asa?

Pentru ca asta e adevarul. Asta e a-de-va-rul. Ma plictisesc de moarte cu tine, ma plictisesc de moarte. Aseara am cunoscut niste tipi.

In club?

Nu, intr-o casa. Am intrat intr-o casa si am cunoscut niste tipi. Marius Marius, Andrei, Andrew si… nu mai stiu. Inca unul. Sunt violenti, sunt misto, sunt ok.

Violenti?

Da, violenti… cu bun gust.

Vorbesti ciudat.

Ei si? Am fumat ceva aseara.

Puteai sa fumezi si cu mine.

Ai avut de fumat?

Da.

Cine era tipul care a venit la tine si despre care n-ai vrut sa-mi spui?

Un tip.

Esti homosexual?

Uneori.

Fir-ar al naibii.

Nu trebuie sa te enervezi.

Credeam ca homosexualii sunt mai fun, dar iata ca tu esti si plictisitor, si esti si prietenul meu. Nu stiu ce sa ma fac cu tine.

Poti sa ma lasi acum? Am de lucru.

Ai mult de lucru?

Da, am mult de lucru la firma. Trebuie sa castigam ceva, nu?

--

Eram intr- pasa proasta, si nu m-am dus in ziua aia la scoal. Mi se parea asa, cumva totuul gol si fara rost. Mi se parea gol si fara rost, si atunci m-am imbracat in roz, mi-am facut unghiile si am iesit la plimbare. A fost o limbare frumoasa. M-am dus mai intai la supermarket, unde m-am plimbat printre rafturi, apoi in pasajul cu hippie hippie shake, unde m-am uitat la rafturi, apoi prin pasajul universitatii, unde m-am uitat la vitrine. Apoi m-am uitat la ceas si se facuse deja tarziu. Era aproape miezul noptii. Ploua, ploua atat de urat incat m-a apucat depresia. Si atunci daca nu esti cu cineva e cel mai nasol. Asa ca m-am dus din nou la prietenul meu. M-am dus spre el. Dar n-am mai ajuns chiar acolo.

--

Tipeso, n-ai vreun ban?

Poftim?

Da-mi si mie doua mii, facem niste cheta pentru un vin.

Te stiu de undeva. Tu esti Marius Marius!

M-ai prins.

Ne-am cunoscut aseara, stii? Cand era sa vina politia, si am stat cu lumina stinsa si tot…

Ok, ai sau n-ai doua mii?

Pentru ce?

Am nevoie de niste bani.

Ok, dar eu nu am la mine. Daca ma astepti putin, pot sa urc pana la prietenul meu, si sa-ti aduc mai multi bani.

Mai mult de doua mii?

Da, mai mult.

--

Iarta-ma. Nu stiam ca esti cu el.

Ce s-a intamplat?

Ai lasat usa deschisa si am intrat.

De ce n-ai sunat inainte sa vii?

Eram in trecere si vroiam niste bani pentru prietenii mei Marius si… Deci el e iubitul tau?

Cat ai nevoie?

Deci el e celalalt iubit. Cum te cheama?

Laurentiu.

Si o faceati chiar acum?

Nu, am… facut-o deja.

Ahaa. Cred ca a fost foarte misto. Foarte tare, foarte tare. Imi pare rau ca nu am fost si eu aici.

Cine e tipa asta?

O tipa.

E iubita ta?

Nu, e doar o tipa.

Deci imi dai banii aia?

--

Ok, prietenul meu mi-a dat banii, si am coborat cu ei, dar Marius plecase. Asa ca m-am gandit sa urc din nou la prietenul meu si la prietenul lui, dar cei doi inchisesera usa. Prin urmare, m-am indreptat spre casa.

--

Ce faci, mama? Plangi?

Tu ce cauti aici la ora asta?

Cine e tipul asta?

Un tip.

Buna!

Buna.

(catre mama, ridicandu-se) Ne vedem maine?

Spune-i ca nu mai am ce vorbi cu el.

El e vecinul de langa piata?

Nu.

Dar cine e? E amantul tau?

E sotul meu.

Si nu l-ai oprit si pe el la masa?

Asculta, tu n-ai treaba?

Nu prea…

Niciun comentariu: