duminică, 2 noiembrie 2008

daca ash

[Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Location: C:\Users\user\Documents\texte

Created: 11 februarie 2008 18:32:00]


daca ar fi sa nu mai respir respiratia ar iesi din mine ca un balaur

atatea lucruri pot iesi din mine si nu

inca nu atzi intzeles

oxigenul se combina intotdeauna cu toxinele

ochii tai se combina cu planurile mele

despre cum am putea sa stam pe marginea dambovitzei si sa ne impingem

unul pe altul ca doi catzei care se joaca pana cand unul sau altul

tot va pica in apa verde-maro imbacsita cu gaze si va iesi ca

pasarea aia plina de petrol care a facut inconjurul lumii

datorita national geographic

dar atunci ne-am juca si petrolul nu ar mai fi

atat e nashpa cum se spune

daca ash scrie cu markerul in autobuz pe fetzele oamenilor

sau daca ash sari in aer de pe inter si ash zbura o ora deasupra orashului

ar fi totuna

daca m-ash inchide in casa o luna si ash lasa furnicile sa-mi intre in pizda

sau daca ash cumpara toate produsele mango si toate cremele naturale ar fi totuna

ash intra cu tine merge intr-un supermarket si ti-ash

da drumul ca unui caine turbat

sa sari pe ei, mama lor de cumparatori.

stii ca lumea a inceput in ultima vreme sa se plimbe

in supermarket?

ash lua sticle de sticla de apa minerala si am arunca impreuna

cu bibortzeni in casa poporului pana am face o mare arteziana

minerala

in care am face o hora

populara

toti toti toti

de la gardienii cu pulele lor sculate in vant pana la batranelele

care cershesc paine

ash pune lali puna pe repat pana-tzi intra in cap

senzatia

pe care o am eu acum in stomac

si te-ash trimite pe o pajishte dotata cu boxe 100.1

pana cand toate pasarelele alea nenorocite ar canta si ele

aceeasi melodie

si tu ai dansa innebunit printre pini

ca lupii la luna

pana ar pica toate pasarelele moarte din copaci

storcoshite intr-o balta de transpiratzie de pasare

si numai tu ai ramane dansand

in mirosul ala de pene ude

ash scoate toate fotoliile in strada si totzi oamenii pe fotolii

si ash organiza serate de distrugere reciproca

in care sa ne flegmam unii pe altzii pana luam foc

pana inversam sensul substantzelor

ash organiza o mare masa inainte de sfarshitul lumii

si te-ash tine de mana

cu un sfert de ora inainte de marele cutremur care va sterge totul

totul de pe acest pamant

m-ash duce cu tine sightseeing pe un vulcan si ne-am juca acolo pe marginea lui

am face pogo

pana unul va cadea si celalalt il va prinde in ultimul moment de mana

si apoi am bea bere intr-un orashel turistic la marginea vulcanului

in timp ce toti turishtii fug disperatzi sau ishi suna sotiile

sa le mai spuna inca o data te iubesc sau ai grija de ala mic si ash inversa toate mesajele si convorbirile lor

in injuraturi in du-te dracu in du-te dracu

ca si io ma duc dracu

si cerul s-ar impanzi de lava rosie si fum

ascult aceeasi melodie pe repeat

acum e momentul in care creshte

dar n-am cum sa fac pachet senzatia

daca ash da cu un ciocan in laptop

poate s-ar transmite.

Niciun comentariu: