duminică, 2 noiembrie 2008

road trip

[ Microsoft Word 97-2003 Document

D:\My Documents-vechiul laptop\My Documents\textenoi

Created: 29 octombrie 2007 06:49:00]

road trip in mintea ta uneori cuplat cu lumea

alteori nu

visez

tot felul

filmele care se fac in cap ah le-am avut de la un an dar atunci

nu stiam ce inseamna sa-ti faci filme atunci ca si la 5

ca si la 8

ca si la 16

prindeam mai multe posturi si vedeam mai multe filme suprapuse

dar nu stiam ca asta inseamna nimic altceva

decat ca ai tu filme in capul tau

abia acum am inceput sa mai inteleg abia acum am inceput sa mai fac

diferentele

acum exista nuante si atmosfere si cadre si sepia sau pop-ups sau explozii

in capul meu

despre care stiu ca e un multiplex

despre care stiu ca e un wembley plin de 10000 de oameni care urla in cor

pe aceeasi muzica

si toti oamenii aia sunt eu

mi-e frica uneori sa ating oamenii

ceilalti

si sunt

si ei

atat de multi

*

mucii mei miros a voma.

inima ta e o crizantema alba din care prizam noaptea pe strada.

inima ta e o broasca raioasa pe care

o vomitam in fatza tnb-ului.

eu put.

a transpiratie.

trupul meu pute a transpiratie si a fum.

toate organele care s-au frecat de mine in dimineti

clocite in cluburi clocite miroseau

a transpiratie si a fum.

inima ta e o crizantema alba din care prizam noaptea pe strada.

inima ta e o broasca raioasa pe care o vomitam in fatza tnb-ului.

toti mirosim a sperma transpiratie si fum

eu miros a voma.

mucii mei miros a voma.

toti stim si am inteles ca mirosim a voma

sperma

transpiratie

si fum.

inima ta e o crizantema alba din care prizam noaptea pe strada.

toti mirosim a voma sperma transpiratie si fum.

*

eram indragostita de un tip rus un tip

din rusia

ne futeam de trei ori pe zi si totul era perfect am fost

fericiti dupa aia am mai incercat

sa mai reiau diverse chestii in romania dar oricum a iesit prost

el s-a intors acasa unde prietena lui i-a nascut un copil

ce prostie ce telenovela de cacat

*

am fost indragostita de un tip un cantaret

de ska punk si desi na na na nu era chiar totul perfect

trebuie sa recunosc ca avea niste ochi

daca si acum ma uit la el vine din nou inspre mine

un sentiment

Niciun comentariu: