duminică, 2 noiembrie 2008

inceputul e bun am

[Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Location: D:\My Documents-vechiul laptop\My Documents\textenoi

Created: 13 ianuarie 2007 14:48:00]


Inceputul e bun am

Un

Ras tamp in fata calculatorului

In fatza posibilului cashtig financiar

Am un zambet ca de shotie

Creierul meu face shotii

Gen ar trebui sa ma apuc de lucru dar imi vine

Sa fac cum ar veni

Ca un fel de sotie

Shotie

O doamne m-am

Indragostit?

Dragoste sa fie?

Sa fie primavara?

Sa ma amuz eu asha uitandu-ma eu la creierul meu care nu vrea

Sa functioneze pentru cei 500 dolari

Sau cat or fi

Ma uit la el si el, cum iau scenariul in fatza, face un slide

O ia pe langa shi face o gluma

Creierul meu face o gluma

Cu singurul meu posibil castig pe singurul meu talent nu-i asha exploatabil

Slide slide slide slide

De 4 ore

Wowman

Aaaavenit primavara

Niciun comentariu: