duminică, 16 noiembrie 2008

dreptul nostru la replica

listen to zvastifed&ressurected here

[Location: david's computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 14 august 2008 14:18:00]


dreptul nostru la replica
postat de abitir in 2008-08-12 11:57
ce faceti voi cu cristi neagoe ne priveste pe TOTI care suntem tineri si incercam sa traim printre dinozaurii din romania. fosti securisti care ascund crime si mineriade explodeaza din cauza unui ponei roz de cativa centimetri. oameni si care nu sunt la curent cu ce s-a intamplat in cultura romana in ultima SUTA de ani interpreteaza texte literare drept realitate si sunt atat de inculti si ingusti incat DAU PE POST niste afirmatii care demonstreaza ca ar trebui sa paraseasca in masa aceasta tara si sa ne lase pe toti in pace. nu mai avem nevoie de propaganda, de paradigme securiste si de cenzura. ASTA E ALTA GENERATIE. cu generatia asta nu aveti cum sa va puneti. suntem copiii care la 8 sau noua ani aflam ca pe mami au batut-o domnii din mina cu bulanu la universitate pentru ca avea ochelari. suntem generatia care a vazut revolutia live la o varsta la care oamenii nu pot fi mintiti. suntem generatia exploziei informationale si a descoperirii ca AI DREPTUL SA GANDESTI SI SA TE EXPRIMI LIBER. astea pentru noi nu sunt adevaruri invatate din carti. sunt traite si experimentate pe pielea noastra si a parintilor nostri. asa ca domni precum JOHN GABRIAN MARINESCU, domnul VACAROIU, domnul ILIESCU, si toata gama lor de prieteni care au uitat si au ascuns cat rau au facut ar avea un singur lucru de facut in momentul asta: sa-si ceara scuze. si sa taca. si sa plece. e incredibil si absolut SF tot traiectul scandalului diplomatic declansat de expozitia de street art la ICR NY (nu o mai rezum acum, o gasiti pe net), care a ajuns saptamana trecuta la balacareli si mai jenante pentru orice om de bun simt- vezi emisiunea de la antena trei in care o ora s-au facut afirmatii false despre cristi neagoe, coordonator de comunicare al ICRNY- din nou, pentru cine nu stie- poate sa caute pe net, nu vreau sa promovez in nici un fel afirmatiile facute pentru ca mi se pare ca abia tipul acesta de reactie si de scandal face de ras romania. acesti dinozauri nu reprezinta romania. noi o reprezentam. noi reprezentam cultura romana. nu aveti ce sa faceti. nu aveti ce sa NE faceti. libertatea exista. si voi nu mai aveti cum sa schimbati asta. nu trebuie decat sa recunoasteti ca ati imbatranit si ca razboiul vostru a trecut. voi stiti asta si de asta va e frica si de asta va zbateti atat de tare. lasati-o jos. it's fuckin OVER.am auzit ca aseara a avut loc si dreptul la replica al lui Cristi pe antena3. nu am apucat sa il vad. am gasit in schimb un drept la replica pe net pe care il puteti citi aici.si pana cand lumea nu va intelege despre ce e vorba, toti cei care simtiti ca aveti ceva de spus in povestea asta, si sumteti implicati indirect prin faptul ca sunteti romani si traiti acelasi cosmar propagandist si scuristo- mascat si cenzurator care va poate afecta in orice moment libertatea si viata, puteti reactiona. e nevoie de asta ca sa se inteleaga clar ca acesti mineri ai culturii nu ne vor da si noua in cap ca in iunie 1990 parintilor nostri.vera ion,regizor si dramaturg ROMAN

50 comentarii
Comentarii

oana radu2008-08-12 13:18
SUBSCRIU SI SEMNEZ,OANA RADU,ACTRITA

Tausance2008-08-12 18:20
subscriu si semnez,Vlad Ioan Tausancescriitor si jurnalist roman

jane2008-08-12 19:39
Subscriu şi semnez,Jane,ROMÂNIA

Ana-Maria Costea2008-08-13 00:17
SUBSCRIU SI SEMNEZ!Ana-Maria Costea ,dramaturg si coregraf ROMAN

Razvan Popa2008-08-13 00:20
Subscriu si semnez, Razvan Popa,S. Arhitect ROMAN

Mona Bozdog2008-08-13 00:36
Subscriu si semnez

C. Hogas2008-08-13 00:39
Subscriu si semnez.

jean-lorin sterian2008-08-13 00:42
subscriu si semnezjean-lorin sterianscriitor de limba romana

Alexandra Pirici2008-08-13 01:00
subscriu si semnez,Alexandra Pirici

retART2008-08-13 01:02
subscriem si noiandrei ionita si tania cucoreanuactori, coregrafi, artisti plastici si orice ne mai trece prin cap...romani -" type="#_x0000_t75">

Laura Argeseanu2008-08-13 01:15
subscriu si semnez

Daniel Popa2008-08-13 03:10
Eu chiar ma intrebam cum de reuseste sa faca Doamna Corina Suteu atatea lucruri care sa ne mai stearga Romania de praful intretinut de toti nostalgicii astia ascunsi in haine si pozitii contemporane. Era o chestiune de timp. Au inventat un scandal pentru a reda probabil pozitia unui om vechi si de incredere, care nu rezoneaza la nimic ce nu are legatura cu metrul lui patrat in care sa incapa si un scaun de birou captusit cu piele neagra, ca sa nu se vada svastica de departe.. Pe astia nu-i mai sperie nimic. Si nu cred ca e din cauza ca au vazut Zeitgeist. Asa sunt ei. Nascuti poeti, dar pentru ca nu se fac bani din poezie, au intrat in politica. Scoala vietii lor e de ajuns, nu le trebuie nici o pregatire speciala. Ce mare scofala sa mergi la sedinte. Asta faceau si inainte. Si cand cineva reuseste sa faca ceva, si nu e putin lucru ca majoritatea artistilor new yorkezi sa aiba in agenda lor ICR New York, pentru multiplele event-uri ce l-au avut drept initiator, organizator, sau co-producator. Si tu te legi de un ponei roz, intr-o lume care demult nu mai e asa.. Te miri, nu?! E tare, e prea tare,Subscriu SemnezDaniel Popa

katia pascariu2008-08-13 08:29
subscriu si semnez

katia pascariu2008-08-13 08:31
mi se pare ff trist si cel mai tare ma sperie ancheta care urmeaza, caci asa au numit-o!! niciun lucru bun nu ramane nepedepsit, nu?!ce e de facut?! habar n-am...

Cosmin Pojoranu2008-08-13 09:22
Subscriu si semnez,Cosmin (student in Barcelona din toamna)

Dana Georgescu2008-08-13 09:30
Sunt dezgustata, îngretosata de emisiunile de ultima speta de genul asta, care pun la zid un om din te miri ce pentru a face scor mare la audienta. Jurnalistul ala de nimic nu stia cum sa mai reformuleze iar si iar functia lui Cristi Neagoe la ICR si practicile promiscue ale unui personaj fictiv! Ce pretentii puritane! "Considerati ca am pus bulina de 12 ani", dar nu o pune si îsi asuma amenda de la CNA, orice, numai sa shocheze si sa faca spectacol din scandalizarea lui prefacuta! Modigliani, Rodin, D.H. Lawrence, Baudelaire nu sunt niste artisti pudici, au imagini explicite, vorbesc despre droguri, dar nimeni nu ii acuza de imoralitate. In fond, nici nu stiu de ce ma mir de falsa noastra pudoare, cand in Dictionarul explicativ roman omite termenii populari pentru organele de reproducere sau coit, de parca nici nu ar exista. In dictionarele Cambridge, Robert etc. termenii apar, urmati de indicatia "vulgar", ca sa stii din ce registru al limbii face parte. Nu, la noi, limba noastra româna are doar registru elevat, si punct.

Miruna2008-08-13 10:39
Subscriu

Gabriel Sandu2008-08-13 11:43
Subscriu si semnez.

Andra Matzal2008-08-13 11:43
Subscriu si semnez:)

Eugen Suman2008-08-13 11:58
Buna, Vera.Clar, subscriu si semnez si eu.

Miron Ghiu2008-08-13 12:02
Subscriu!Miron, Ghiu

Olivia Parescura2008-08-13 12:06
Subscriu si semnezTeatrolog

Olteanu Daniel2008-08-13 12:35
Buna Vera , Semnez si subscriu ,Daniel Olteanu / Bvs

Matei Schwartz2008-08-13 13:03
Fashion Editor, AddictSubscriu si semnez!

Ioana Paun2008-08-13 13:40
Start with your parents!Subscriu si semnez,Ioana PaunRegizor

Marta Banescu2008-08-13 13:47
Subscriu si semnez!!!

Kiki Mihuta2008-08-13 13:50
Evident ca subscrie si semneaza!

mona voinescu2008-08-13 14:20
n-am cum/ nu vreau altfel: subscriu si semnez

ana margineanu2008-08-13 14:38
m-am uitat si eu la emisiune pe net...e incredibil si e foarte trist. subscriu si semnez,ana margineanuregizor

cinty ionescu2008-08-13 14:39
subscriu si semnez

ruxandra popa2008-08-13 14:43
Subscriu si semnez

Crisu Alexandru2008-08-13 14:45
nu am acordat prea mare atentie scandalului, l-am vazut pe flacau chestionat la antena3 si era cam rusinat, retinut, asa mi s-a parut si am zis ca daca eram in locul lui le rideam in nas la toti. pai bai nene... daca eu imi fac treaba pentru care am fost trimis in nev iorc, sunt evaluat, am nota 10 la lucru, n-are nimeni ce sa-mi faca, e treaba mea cum imi traiesc viata... vin saracii aia sa-mi comenteze mie viata

Ciobanasu Oana2008-08-13 15:11
Subscriu si ma semnez

Iulia Weiss2008-08-13 15:33
subscriu si semnez

david2008-08-13 15:34
SUBSCRIU SI SEMNEZ! David Schwartz

Florin Dragoi2008-08-13 15:35
Subscriu si semnez si eu....Ma gandeam daca toata populatia asta care subscrie si semneaza si nu numai.....ar pune-o de-un partid!?Poate s-ar schimba ceva.

Ciobanasu Oana2008-08-13 15:46
Daca am face un partid am fi devorati public, stigmatizati de un popor obisnuit cu ochii inchisi, care isi accepta aproape cu mandrie abrutizarea indusa de comunism. Dupa ce vor disparea dinozaurii, atunci poate, romania va avea o sansa.

Detinatorul Adevarului Absolut2008-08-13 16:27
Oameni buni, voi aveti o mare problema. Voi credeti ca oricine care se ascunde in spatele termenului de "fictiune" poate scrie orice doreste el? Daca eu maine ma apuc sa scriu o fictiune in care zic ca ma c** si ma p** pe presedintele tarii? E bine ceea ce fac eu? E normal? E decent?Aaa, am uitat. E arta.

dana frunza2008-08-13 16:37
E trist ce se intampla, dar nu trebuie sa ne gandim sa emigram. S-a irosit multa patima in aceast caz. Pastrati patima pentru creatie. Un posibil bine care reiese de aici este ca tot scandalul il aduce pe Cristi Neagoe in atentia editurilor. Eu personal as cumpara carti scrise de el, desi pentru mine, care nu sunt decat un cititor mediocru, cred ca e prea putin interesant.As face-o numai ca sa-mi exprim solidaritatea cu el.

Ciobanasu Oana2008-08-13 18:17
@DAA (ciudat, suna a institutie)Da mai, poate scrie ORICE doreste el. ABSOLUT ORICE. Pentru ca asta este viziunea lui. Pentru ca normalitatea asta este definita doar statistic, si decenta este un termen mult mai relativ decat accepta societatea romaneasca. Nu cred ca avem dictatori (nu?) si chiar daca am avea, nu poti opri o constiinta umana de la a simti - poate ocazional, poate tot timpul - nevoia de ridicare impotriva sistemului, simbolistic reprezentata de presedintele tarii. Pentru ca daca simti ca 'presendintele' - aviz, folosesc termenul tot ca un mic simbol, te-a tradat/inselat/nu s-a ridicat la asteptari/ ti-a distrus sansele de evolutie, de manifestare, de orice vrei tu, atunci este 'normal' (again, pentru tine, pentru situatia ta, pentru conditia ta) sa vrei sa il improsti, macar verbal, cu fecale. Dar stiu ca ce explic unii stiu deja, si ceilalti nu vor sa inteleaga. Much peace & love.

Iris Opris2008-08-13 18:34
Subscriu si semnezIris Opris, jurnalist

Monica Tamas2008-08-13 19:33
Subscriu si semnez.

Daniel Radu2008-08-13 21:03
Subscriu si semnezDaniel Radu

andreea esanu2008-08-13 21:34
Subscriu!andreea esanu

sabina posea2008-08-13 23:58
bien bien...

maria manolescu2008-08-14 00:17
e trist ca jurnalistii cu pricina au formulat totul sub forma de intrebari si nu de acuzatii, deci nu pot fi dati in judecata. e foarte trist ca mai e posibila o manipulare atat de primitiva. si e foarte trist ca nu putem folosi liberi un simbol care exista si pe acoperamantul mormantului sotiei lui Stefan cel Mare. DAR mi se pare foarte tare ca un ponei atat de mic a obtinut atata spatiu mediatic pe gratis. oare ce ar face mai multi ponei mai mari? (cu zvastica sau altceva, in fct de lege). sau ce ar face o campanie intitulata „beau pipi dar nu mananc rahat” care sa puna la treaba oprobriul public cu mesaje gen „eminescu era sifilitic. poate el reprezenta romania?”, „matusa mea nu bea pipi. poate fi ea imaginea romaniei?”, „am visat ca am scris ca am facut sex oral. mai este posibil oare sa reprezint cultura romana?”. etc. etc. etc. sunt doar idei la prima mana, dar sunt convinsa ca impreuna... dar oare cum si unde si cand ne-am putea intalni?

monica marinescu2008-08-14 02:28
SUBSCRIU SI SEMNEZ!

daniel gontz2008-08-14 02:34
subscriu si semnez

alex fifea2008-08-14 03:31
salut !subscriu si semnezAlexandru-Aristide Fifea

Andrei Crisan2008-08-14 04:00
Subscriu si semnez. Adica... na, bine ca n-a zis primu "sa-mi usuc ciorapii pe crucea ma-sii de nu-i asa" ca toti ziceam la fel. Da ideea e clara: ma bag frate, nu doar din spirit cetatenesco-Bastille-an ci ca e clar ca o ard aiurea aia cu politicli corectnesu' de doi lei.

Niciun comentariu: