duminică, 16 noiembrie 2008

desant

[Location: David's computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 25 iunie 2007 13:49:00 ]


Am lucrat in spatiul teatrului Desant la proiectul Protect (coordonator Paul Dunca, Finantator Centrul National al Dansului Bucuresti, producator Teatrul Desant), in cadrul caruia am conceput si interpretat impreuna cu Ioana Paun performance-ul Locked. Ceea ce m-a surprins si interesat de la prima vizita la Desant a fost constructia speciala a spatiului, cu multitudinea de camere cu forme, dimensiuni si caracteristici diferite. Si cred ca spectacolul Protect este cel care a exploatat cel mai puternic pana acum aceasta calitate a spatiului, fiind un proiect site-specific, dependent de locatia Desant.
In timpul lucrului la Protect am descoperit si cea de-a doua calitate importanta pentru mine, legata nu atat de spatiul Desant cat de oamenii care il administreaza: libertatea totala de lucru. Pe tot parcursul repetitiilor si a spectacolelor m-am simtit in permanenta liber sa lucrez si sa experimentez, fiind singurul loc in care am lucrat fara sa simt vreun fel de presiune si fara sa fie nevoie sa lupt pentru punctul meu de vedere.

David Schwartz

Niciun comentariu: