joi, 20 noiembrie 2008

din gmail drafts, ca nu mai am mydocuments



[Location: Kostea's Gmail

Type: Email draft

Created: i don't know]

cineva iti zice ca biroul te prinde perfect, e locul tau natural;
ca sistemul e casa ta.

altcineva iti da o singura pastila cu un singur raspuns.
altcineva e impotriva civilizatiei si naturii.

memoria se retrage o data cu tine -

HPPY+
am spus
HPPY+
ceva nou venit de sus.

porumbelul mort din punga de la mcdonalds
e mai aproape de mine
decat sutele de oameni venind valuri, de la munca, spre metroul de la victoriei,
mergand spre casele lor.
de ce sa muncesti 10 ore pentru 600 de euro
plus doua calatorii zilnice cu metroul?

inr-un fel cei sensibili ajung inevitabil oameni gandind la stanga
dorind o societate mai sigura,
un pazitor uneori,
dar
daca vrei sa ridici capitalismul cu mainile tale,
de ce s-o faci pentru bani?

out of date suna ca o comanda data aiurea de un calculator dereglat
obsolete e insa duios -
si dupa cum folosesti aceste cuvinte
stiu daca vrei sa ma faci sclav sau nu.

mergand pe strada intre 23 si 24
prin fata mea a trecut un politist pe motor
care si-a pierdut mapa cu decretul de impuscare a presedintelui nostru.

apoi trei islandezi priveau spre cladirea guvernului.

intr-un loc m-am gandit: de ce nu face nimeni arta din semnalizarile scrise de mana ale muncitorilor din constructii. alea cu atentie aci constructie se lucreaz la inaltime,
si cine va scrie cartea
mic discurs despre vointa?

azi nu m-am oprit la mcdonald's pentru ca azi am scris cartea
mic discurs despre vointa.

Niciun comentariu: