duminică, 30 noiembrie 2008

a+a1

[Location: Andreea Verde's Computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 29 noiembrie 2008 13:43:00]

Obisnuiam sa cred ca sunt obligate sa imi placa toti oamenii.
Ca nu e vina lor ca sunt asa cum sunt..ca e vina sociatatii, a familiei, a locului in care s-au nascut, a sechelelor din copilarie..
Credeam ca trebuie sa imi placa de toti si mai ales sa imi placa sa stau cu toti, indiferent de caracteristici, trasaturi, educatie, rang social. O mare gramada diferita de la care aveam sa invat cate ceva. Cum sa da sau cum sa nu. Sau doar sa observ.

Azi am plecat pentru ca nu ma simteam bine.
Ma obosea fumul de tigara, ma plictiseau oamenii, pierdeam timpul.
Eh, tocmai asta e! Nu vreau sa pierd timpul. Trebuie sa acumulez, sa creez, sa invat, orice numai sa nu pierd timpul..
Cand stau cu persoane care ma plictisesc pierd timpul.
Cand stau cu persoane care nu inteleg nimic din mine pierd timpul.
Cand stau cu persoane care tac, pierd timpul.
Cand stau cu persoane care se prefac mai mereu, pierd timpul.
Cand stau cu persoane care se dau in spectacol, pierd timpul.
Cand stau cu persoane care vorbesc numai despre ele, pierd timpul.
Cand stau cu persoane care nu au nicio parere despre nimic pierd timpul.

Am un calculator nou pe care il cheama david. Asa scrie pe el: David, intel Pentium.

Cand fac chestii pe care nu simt sa le fac, pierd timpul.
Cand nu stiu cu ce sa ma imbrac, pierd timpul.
Cand aman sa scriu, pierd timpul.

Niciun comentariu: