duminică, 30 noiembrie 2008

30de ani

[Location: Andreea Verde's Computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 29 noiembrie 2008 14:13:00]



El: Meh. Sunt cam stresat. Cu scoala. Am un proiect care trebuie facut pana marti.

Ea: Why honey?

El: Si... dureaza mult. Proful a zis ca dureaza cam 15 ore de facut si eu am facut numai 2 ore.

Ea: Despre ce? Am cum sa te ajut?

El: Merci. E la accounting. Nu prea ai cum sa ma ajuti. Trebuie sa fac toata contabilitatea pentru o firma. Ca parte din proiect.

Ea: Hahahah. Suna f artistic.Am compus 2 melodii...sunt asa de profunde ca nu prea pot sa le cant ca mi se ridica pielea.

El: Haha.Ce amuzant. Esti o fata profunda, intr-adevar. Mai esti deprimata?

Ea: Mmmda, m-am vazut azi cu el. Si i-am zis ca nu. Si el mi-a zis ca am avut dreptate cu tot ce am zis despre el.

El: Ala de care erai indragostita asta vara?

Ea: Da. Si ma iubeste. Si ma asteapta.Si eu i-am zis ca nu pot sa ii dau nimic...ca sentimental sunt praf.

El: Aualeu. Ce sentimentalisme.

Ea: Si ma asteapta.
Pauza

Ea: Mda

El: Cum te lipesti intotdeauna de din astia care te iubesc pana la moarte? Haha.

Ea: Nu stiu..dom’ne.
Pauza

Ea: Deci honey, daca pan la 30 de ani nu ne gasim tumultozitatile vrei sa ne casatorim?

El: Hahaha. Pai... de mine chiar n-ai cum sa te plictisesti.

Ea: Stii tu, o sa fie ca un cerc care se inchide.

El: Exact. Primu' si ultimu'. Haha.

Ea: Da. Corect

Ea: Deci cum ramane?

El: Hai. Cand avem AMANDOI 30 de ani.

Ea: Deci, zi, cum ramane cu viitorul nostru?

El: Pai... e stabilit. Trebuie sa selectam o zi. Dupa ce implinim 30 de ani, daca nu avem pe nimeni, gata! Ne casatorim.

Ea: Hmmm. Sau sa fie 29? Ca sa facem nunta la 30?

El: Nu, nu. 29 e prea devreme. Trebuie sa avem amandoi 30 de ani.

Ea: Da. Bine. Deci...

El: Si... putem face nunta in 5-6 luni. O organizam.

Ea: Sa fie intre 16-31 dec? Sau 1-16 ianuarie? Da, o organizam repede. Mai ales ca eu am deja cunostinte in domeniu.

El: Si nu facem sex inainte de casatorie. Ca asa zice la biblie. Ai inteles?

Ea: Hahahaha.

El: Asa ca o organizam repede repede.

Ea: Pai nu stiu daca rezist.Bine, negociem partea cu sexul.

El: Ok.

Ea: Asa....bun...

Ea: Mai e ceva de stabilit?

El: Si parte din casatorie este ca trebuie sa faci 2 blow joburi pe saptamana. Obligatoriu. Pana la varsta de... 85 de ani.

Ea: Pai conditiile le punem atunci. Vrei de-acuma?

El: Si daca sunt plecat on business pentru o saptamana, trebuie sa recuperezi saptamana urmatoare. Hahaha.

Ea: Hahahaahha. Neah, nu recuperez. Ca nu pleci din vina mea.

El: Ei hai.. Cum nu din vina ta? Pai nu eu platesc pt casa? E din vina ta..

Ea: Pai pleci cu bisinesu.

El: Ca sa-ti cumperi posete si chestii dragute.

Ea: Hahaha..Pai o sa mi le iau din banii mei honey.

El: Exact. pai, atunci e bine. you'll save me a lot of money.

Ea: Pai si cum facem sa fie oficiala aceasta intelegere a noastra? Ih?

El: Este un verbal contract.

Ea: Da daca la 30 de ani unu din noi n-o sa-si mai aminteasca? Io am memoria scurta raaaau.

El: Cunosc. Eu am memoria lunga. Si alte chestii le am lungi. Asa ca e totul ok

Ea: Hahahah. Ai vazut closer? Era o replica, ar fi mers perfect acum..i-o spunea julia roberts lui clive owen. Dar, dupa cum spuneam, am memoria scurta si nu mi-o mai amintesc perfect.
Pauza.

Ea: Mai ramane de stabilit unde vom locui.

El: Eu vreau Amsterdam. Imi place la nebunie amsterdam. Sau san francisco.

Ea: Amsterdam vreau si eu.Si din cand in cand la paris. Sau la paris si din cand in cand la Amsterdam mai bine.

El: Sau la amsterdam si weekendurile la paris.

Ea: Bine. Merge si asa.

El: Si 2 blowjoburi pe saptamana. Nu uita. Auzi, tu vrei copii?

Ea: Unu. Maxim 2, asa daca chiar nu se mai poate altfel.

El: Vedem ce s-o lega. Eu vreau un baiat si o fata. Si atat. Le-as uita numele daca as avea mai multi. Haha.

Ea: Da, eu as vrea unu si bun.

El: Nu, ca e prea rasfatat daca e unul singur. Si in plus, cand mor parintii, el cu cine ramane?

Ea: Eh fleoshc. O sa aiba rude, prieteni. Anturaj.

Pauza.

Ea: Mda, io vroiam sa fac primu copil la 25 de ani. Ma mai iei cu copil?

El: Aualeu. Asa de repede? Nu vrei sa-l faci pe la 27? Hahaha.

Ea: Hmmmmmm. Hai la 26 jumate.

El: Asa. Pe vara. Da?

Ea: Mda.

El: Ne imbatam intr-o seara la mare.

Ea: Da, vara. Ok. Cu vin rosu? Sau cu cocktailuri?

El: Vin.

Ea: Bon.

El: Mie imi place Neptun. Mai stii? Sau nuu!!! mergem la COSTINESTI! Hahaha! La galben,
in fata acolo, ne scoatem hainele si facem sex in fata la galben.

Ea: Daaaaaaaaaa, deci mergem la galben acolo. Daca o mai fi galben.

Pauza
El: Nu mai e nimic am auzit. Au daramat totul acolo in zona aia. Fac case. Nush ce fac.

Ea: Ce rahat

Ea: Pai si atunci cum facem?...eh, improvizam ceva.

El: Cum ziceai tu asta vara? Faci o diversiune? Ca sa ma iei de la nush ce petreceri..

Ea: Hahahah, daa. Pai daca ca ai preferat petrecerile in loc sa te vezi cu MINE.

El: Daca ai preferat sa dormi in ultima seara cand ne puteam vedea in august...in loc sa te vezi cu MINE.

Niciun comentariu: