duminică, 16 noiembrie 2008

16 ani




[Location: Ioana's computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 17 noiembrie 2007 19:36:00]

16 ani

Am implinit 16 ani in Music Pub, la Cluj, era un bar la subsol, imens, in care umblau in principal pusti. Eram cu prietenul meu de atunci si mi-am luat 200 de vodka, pe care i-am baut dintr-un foc si imi aduc aminte ca au venit prietenele mele care mi-au cantat la multi ani si de-abia reuseam sa le vad. Eram super ametita si oamenii care treceau pe langa mine ma ameteau si mai tare. Si deodata mi s-a facur rau si am vomat pe prietenul meu, peste blugi, peste tot. Iar el nu s-a enervat, pt ca era si el mor de beat. Parca ni s-a parut foarte amuzant. Si apoi ne-am carat si el a inceput sa-mi urle numele pe strada pana cand am ajuns acasa.

La 16 ani eram intr-a zecea, atunci incepusem sa fumez si fumam cam doua tigari pe zi. De obicei le fumam in parc. Fumam More lungi, mentolate, care erau foarte scumpe. Si acasa mi le ascundeam la casetofon in spate, acolo unde tii bateriile.

Intr-a zecea am inceput sa ascult hardcore. Si mama imi spunea mereu ca de la atata urlat in casti si in creier o sa ajung si eu ca aia. Tin minte ca dadeam muzica la maxim. Si intr-o zi imi cumparasem ultimul album de la Korn si in timp ce imi faceam temele la mate il ascultam la maxim. Deodata am auzit niste bubuituri, m-am speriat sa nu fi intrat vreun hot in casa si am alergat sa vad ce se intampla si a aparut tata cu o ranga in mana, super nervos pe mine, pt ca nu i-am auzit cand au sunat la usa si cheile mele erau in usa si s-au panicat sa nu fi patit ceva incuiata inauntru si au fost nevoiti sa sparga usa. M-a pedepsit pentru asta, nu am avut voie o luna sa ies in oras dupa ora 10 seara.

Intr-a zecea tineam tot felul de cure de slabire,desi eram foarte slaba, si stiu ca imi lasa mama mancare iar eu o aruncam la veceu, sau manjeam cu ciorba cate o farfurie, sa para ca mancasem din ea, aveam tot felul de tertipuri sa nu ma primda ai mei.

Intr-a zecea am luat locul 1 la olimpiada nationala la logica, am fost mega fericita, desi prietenii mei nu prea se bucurasera pt mine. De fapt nici nu ma prea intelegeam cu nimeni, pt ca eram foarte agresiva si nu suportam pe nimeni in preajma mea. Stateam mult timp in casa, aveam tot felul de activitati singura, si in plus eram cu un tip care era foarte posesiv, Billy. Ma astepta la scoala in fiecare zi, ma controla, se ingelozea.

Apoi, prin vara, l-am cunoscut pe Vlad, care era mare fan Marilyn Manson, de fapt eu asa ii si spuneam, Manson. Si ne vedeam foarte des, fara sa ne combinam sau sa ne pupam, si povesteam si ne plimbam si ne laudam de cat de smecheri si interesanti suntem. Si ne scriam scrisori. Iar el mereu mergea pe mijlocul drumului si eu ma tineam dupa el si mi se parea foarte adevarat.

Aveam parul vopsit negru, si imi facusem pierce in spranceana, si purtam pantaloni largi. Si eram cam singura din Cluj care avea zgarda. Si de zgarda cateodata imi legam si un lant, gen lesa, hahaha.

La mine in camera aveam asa: O pictura facuta de mine cu twiggy Ramirez, claparul de la Marilyn Manson, un afis antidrog, o poza cu mine si cu Adi Despot de la Vita de Vie, o poza cu mama cand era la liceu, o poza cu mine pe la 2 ani, vreo 2 papusi, o cutie in care imi tineam zgarzile si bratarile, iar pe oglinda scrisesem : „Faces look ugly when you’re alone.” Pe usa pusesem un colaj ca si alea facute de criminali, cu litere din ziare: „Acasta este camera Ioanei Paun. Nu intrati decat daca e important.”

Niciun comentariu: