duminică, 8 februarie 2009

Smell the gum

[Location: Andreea Verde's computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 27 aprilie 2008 12:43:00]

Smell the gum
Smell your memories

(Amon tobin – marine machines)
Ez3kiel – another

Eu nu am incercat niciodata sa iti dau papucii, tu ai inteles gresit totul

Nu, eu vroiam doar sa ma misc, sa traiesc…sa mai fac si altceva

De fapt ma polictiseam..da ma cam plictiseam uneori..

Stii ceva? Maw plictiseam intruna, NONSTOP, fiecare minut ma..scotea din sarite. Ma enerva si ma plictisea. Vroiam ceva nou, da..

Ina: Ce naiba faci?
Jen: nimic..stau..tu?
Ina: Auzi bah tu vorbesti singura?
Jen; Nu..Nu mah, calmeaza-te. Era o inregistrare. Stii?
Ina: A, ma speriasem. Bine fata, hai ca io ma bag la culcare. Vezi sit u, nu mai face zgomot ca iar vine baba.

Jen deruleaza reportofonu. Caseta se prinde. Se aude scratchuit.

Jern: bagami-as..rahat..mergi, meeeeergi…

Scoate caseta

Intra baba.

Baba: cat e ceasul?

Jen: Nu stiu. Eu…eu plec acuma..

Baba; ce pleci acuma? Crezi ca clentii sta dupa tine? Proasta ce esti, trebuia sa fii acolo acu o ora. Asa am vorbit cu Adi..

Jen; Plec acum.

Baba o ia de mana.

Baba; daca iti inchipui ca esti de caput tau esti proasta, mai proasta decat credeam. Adica eu iti dau casa si masa si uite, bani, banii tot de la mine ti-I iei si ma freci pe la spate cu faze de0astea? Vezi ca-s cu ochii pe tien, nu ma prosteste una de …cati ani oi avea tu. Nici nu vreau sa stiu. Si imbricate sit u, ia-ti un sutien ceva mai cu burette, mai…ti dau bani degeaba?

Jen: Plec acuma..(iese)