marți, 13 ianuarie 2009

mesajbogdan15octombrie

[Location: Vera's computer

Type: Rich Text Format Document

Created: 15 octombrie 2004 09:48:40]

am racit, acum mananc o gutuie si beau fervex asa, ca pe apa. nu stiu de chestia cu semanatul (textelor) ce sa zic, ca nici mie nu mi se parea ca seamana, da' uite, de exemplu la nu stiu ce discutie (dupa textul lui vioreanu cred), gianina a zis ca i se pare ca are un aer de cartoons, iar berceanu a zis ca nu, lui i se pare ca daca e sa ne gandim la cartoons, ne gandim mai degraba in legatura cu dw si radical. deci suntem cartoonish. uite ca nu vroiam sa mai scriu despre asta, dar tot am scris. mi se pare sinistru ce-mi zici cu imbatatul acolo. dar tu poti intra in crasma daca ai sub 21 de ani ? cum faci cu tigarile?

nu stiu daca ti-am povestit, kazu s-a hotarat sa plece. si-a luat bilete si pleaca duminica in japonia, el zice ca se mai intoarce, eu cred ca pleaca de tot. acum umbla beat tot timpul, nici macar nu mai incearca sa salveze aparentele. e cam nasol.

am avut ieri curs cu dumitriu si m-am simtit sinistru. in primul rand ca era de la 9 dimineata, in al doilea rand ca stiam ca nu trebuie sa te certi deloc cu asta ca n-are rost si te complici, si mi se parea horrrror, pe bune, spunea numai tampenii si dicta, puii mei. chiar asa de mare smen e asta de nu il poate da nimeni la o parte? am auzit ca a fost super mare securist, iar virgil mi-a zis ca i-a zis naum (ma rog, top secret etc) ca au murit oameni din cauza lui- puscarie, turnatorie etc etc.

stii ca il avem asistent si pe felix alexa? foarte tare cum au facut profii miscarea- el trebuia sa se intoarca , pentru ca anul trecut a fost doar o pauza, n-a renuntat de tot la scoala.si acum, cand s-a intors, au facut programul in asa fel incat sa nu se intalneasca. noi avem in continuare intalnirile noastre cu hagi si mandea, dar cu felix ne intalnim separat. ma rog, la inceput am luat-o in tragic, dar acum saracul nu cred ca nu mai prezinta nici un pericol. mai are putin si ne roaga sa venim si sa vorbim si cu el.

vezi k ce ti-am trimis din radical nu e terminat. inca nu am nici un sfarsit, si oricum mai trebuie lucrat mult la unele chestii.

multumesc pentru cei 500.000. am o amenda la ratb de platit, si pica tocmai bine. (pe ai mei i-am spart inainte de a lua amenda). dupa aia ii pun la loc si ii viram in contul petrutei.

acestea fiind zise, te pup foarte mult si ai grija pe acolo.

Niciun comentariu: