duminică, 30 noiembrie 2008

Un labirint intr

[Location: Andreea Verde's computer

Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Created: 5 octombrie 2008 00:13:00]

Un labirint intr-un turn
Un turn intr-un labirint

Stefan: Alerg, alerg si nu stiu cum ma intorc cand ii simt respiratia in ceafa. E aiurea si mi-e frig si imi cam vine sa plang. Dar nu am mai plans de cand eram in generala, nu am cum sa plang tocmai acum. Asa ca fug si mai tare aproape ca imi iese inima din piept. Simt ca o sa cad, ca o sa ma prabusesc. Dar alerg, alerg, simt ca mi se taie piciorele si continui sa alerg. Acuma imi vine sa plang de nervi ca obosesc asa repede. Nu stiu daca mai e in spatele meu, dar imi e frica sa ma intorc. Ca daca mi se face prea frica nu o sa mai pot alerga. Macar asa, stau mai ..linistit. Linistit pe naiba. Da oricum, sigur a ramas in urma. Vad o tipa care intra intr-o scara cu interfon. Ma reped repede la usa si intru.

Mara: E tarziu si dardai de frig. Le-am zis sa cumpere paine, le-am dat si telefon. Paine si vin. Cat de greu poa’ sa fie sa tii minte 2 chestii? Doua chestii marunte: PAINE, aia pe care o mananci mereu cu CIORBA..si vin, ala pe care il bei cand jucam carti. Acuma pe bune..ce era asa de greu? Nu e ca si cand as fi zis fistic sau curmale sau bere cu aroma de lamaie. Da n-ai cu cine, n-ai cu cine… Si na, m-am imbracat si-am iesit pan la nonstop. Nu e prima data cand ies la ore de-astea. Am intrat, am cumparat, m-au latrat niste caini, da a fost ok.. Si cand sa intru in scara se napusteste un dobitoc asupra mea. Sare pe mine pur si simplu, ma darama si cad pe scari peste sticla de vin. Ma umplu de cioburi. De unde naiba e tot sangele asta?

Niciun comentariu: