duminică, 2 noiembrie 2008

ei si ce daca am pierdut niste ore

[Type: Microsoft Word 97-2003 Document

Location: D:\My Documents-vechiul laptop\My Documents\otherstuff

Created: 15 martie 2007 21:59:00]

Ei si ce daca am pierdut niste ore

Ce daca puteam face cu totul si cu totul altceva

Iti calculezi timpul precum capul de pe umeri?

Iti calculezi dagostea in balanta?

Iti gasesti dragostea si sexul pe internet?

Ce ar putea fi in locul acestor ganduri. Nimic

Numai zborul iernatic al unei pasari de metal

Care ar putea la fel de bine sa fie si acum

Sufletul meu

Ah da ah da

Facem un quest de suflet

Cine mai esti tu pana in miezul fiintei tale? Intrebari esentiale pe care ti le pui

In timp ce iti tragi gluga pe cap

De cate ori ai luat hotarari traversand nervoasa lipscaniul

Cu starea aia de iti vine sa flegmezi pe jos

Sa flegmezi pe jos

Ca un om presat de timp

Ca un om cu responsabilitati

Ca un om care castiga bani

De cate ori nu te-ai gandit ca nu e timp sa ne mai gandim

Ca nu e timp sa mai cautam acum

Decat profesionalismul trecerii noastre prin lume.

Profesionalismul inhibat si frigid al chiuvetei care te improasca spre o noua zi

Profesionalismul parintilor care iti fac cu ochiul

Din spatele succesului

Profesionalismul prietenilor care

Te respecta si te asteapta sa faci un nou spectacol

Si propriul tau somn in care singurul exces e sa dormi imbracata

In asternuturile mirosind a lenor.

Ma plimb prin bucuresti ca in camera dintr-un joc pe calculator in care

Questul e sa gasesti usa.

Fac aplicatii pentru orice.

Imi fac un cv flexibil

Chiar si pentru excese.

In bucuresti mi-a venit sa flegmez cel mai mult.

Aici am petrecut cel mai mult timp.

Aici am desenat oricate combinatii posibile

De traiectorii

Intre aceleasi usi de fier a trei patru cluburi

In care in fiecare din ele

Ma asteptau questuri imposibil de ignorat.

Am schimbat diferite genuri de muzica in cautarea iubitului

Ideal.

Bineinteles, el n-a aparut.

Am fost electro, am fost rock, sau punk rock,

Am fost electro, am fost goa, am fost trance.

Am circulat ca o masina de politie sau ca o duba

Urmarita de masina gunoierilor de pe strada franceza

Sau de atatea ganduri care stim cu totii

Nu sunt ok.

De fiecare data barbatii m-au dezamagit

Crunt.

Acum a venit primavara si fac mereu alte si alte legaminte cu mine si cu traiectoria mea

In viata.

Totul e ok, orice-ati zice. Traiectoria e ok.

Viermii lui Irlo de pe pereti sunt ok,

ma sprijina la orice trecere pana la si dincolo de patiserie

cool cat

si in general.

Diamantele de pe franceza cica lucesc daca te uiti atent cand rasare soarele

Zice un prieten mistic.

Azi am circulat pe strada cu ochelari de motociclista, o gluga neagra

Geaca rosie de piele, si

M-am gandit ca joc intr-un film strain.

Niciun comentariu: